Service

Ingen maskine er bedre end den service, leverandøren yder!

Copytec leverer landsdækkende og hurtig service i høj kvalitet til vores multifunktionsprintere, kopimaskiner samt alle vores andre produkter.

Hos Copytec har vi egne teknikere og eget værksted samt et stort lager af forbrugsstoffer og reservedele. Det er med til at sikre hurtig responstid for vores kunder, hvis uheldet skulle være ude. Vi yder en landsdækkende service og råder over 70 dygtige teknikere i hele Danmark fordelt på vores egen serviceafdeling og vores samarbejdspartnere.

Copytec Intelligent Remote Support – CIRS

Vi kan opdatere, fejlrette og supporte alle vores Ricoh-maskiner via vores nye softwareservice CIRS. Med den kan vi logge på vores kunders maskiner og hjælpe direkte på maskinernes display – en slags TeamViewer for Ricoh multifunktionsprintere.

Hvis uheldet er ude og dit udstyr står stille, kan vi hjælpe inden for få timer og sørge for, at det kommer op at køre igen. Hos Copytec får du altså hjælp med det samme. Copytec har dag-til-dag levering på næsten alle produkter og reservedele. Levering og montering foretages af vores egne kompetente teknikere, som har forståelse for vores kunder og deres behov. Efter levering tilbyder vi altid god instruktion i korrekt brug og indstilling af maskinerne. Vores teknikerne bortskaffer naturligvis brugt emballage og andet affald samt gammelt udstyr efter alle gældende regler for at skåne miljøet mest muligt. Hos Copytec sætter vi altid vores kunder forrest, da vi forstår, at vores kunders tid er vigtig. Er du interesseret i at høre om, hvad Copytec kan gøre for dig og dit firma? Så ring i dag på telefon 86 11 40 11  

Copytec tilbyder også online support.

Vi kan løse mange IT problemer – også dem der ikke nøvendigvis har med print og scan at gøre.

Prøv vores online support ved at kontakte os på 86 11 40 11, hvorefter du starter fjernsupporten på nedenstående link.

Fjernsupport koster kr. 250,00 excl. moms pr. påbegyndt kvarter.