Sådan arbejder vi

38 år ung…

Copytec blev grundlagt i 1980 og vi har været igennem en god og sund udvikling lige siden. Det er vores mål at være en fleksibel, ansvarsbevidst og løsningsorienteret virksomhed. Hos os skal du ikke vente flere dage på hjælp!

Reelle priser – reelle aftaler

Vores branche er kendt for at arbejde med uigennemsigtige tilbud både på service og maskiner, og kunderne føler sig ofte snydt. Det tager vi klart afstand fra, ved at gøre meget ud af at forklare vores tilbud, således at vi er helt sikre på at kunden er helt klar over, hvad han eller hun går ind til.

Vi sælger dig ikke mere end du har brug for

Vores dybdegående behovsanalyse sikrer dig det rigtige udstyr; altså ikke noget ”oversalg” eller dårligt rentable aftaler, som er vanskelige at komme ud af hvis jeres behov skulle ændre sig.

Vi lægger vægt på personlig betjening og hurtig behandling af alle arbejdsopgaver.

Landsdækkende service

Vi kan tilbyde landsdækkende service, med en responstid på ned til 1 time. Copytec har eget lager af reservedele, toner og andre forbrugsstoffer på vores adresse i Viby Jylland, hvor vores serviceteknikere også opererer fra.
Det kommer vores kunder til gode, hvis de f. eks. står og mangler en toner til deres multifunktionsmaskine, kopimaskine, printer eller telefax.

110 % prisgaranti

Ved at handle hos Copytec er du helt sikker på at handle til den bedste pris. Skulle du, mod forventning, finde et identisk produkt i en tilsvarende konfiguration til en lavere pris, krediterer vi forskellen plus 10 %. Den lavere pris skal dokumenteres med et skriftligt tilbud og maskinen skal være tilgængelig; det vil sige at Copytec skal kunne købe maskinen på samme vilkår som nævnt i vores tilbud. Prisgarantien er gældende i 30 dage fra vi afgiver vores tilbud.