Copytec tilbyder en bred vifte af software og løsninger der løfter dit multifunktionelle produkt op på et højere plan. Alle Ricoh produkter er udstyret med den unikke Java ESA platform, der gør det muligt at afvikle tredjepartssoftware på maskinen.
Med vores løsninger kan du nu arkivere, genfinde og dele informationer, uden at du skal igennem besværlige processer. Endvidere kan du indscanne fakturaer direkte ind i dit økonomisystem, let og enkelt.
Vil du holde øje med hvem der printer hvad? Med Copytecs overvågningssoftware kan du se, hvem der printer, hvor meget der printes og om der er steder, hvor du kan optimere dit hardwaresetup.
Vi tilbyder især følgende produkter:
AutoStore
Print & Share
Equitrac
SmartDeviceMonitor
WebDeviceMonitor
StreamLine NX
GlobalScan NX
Med AutoStore og Ricoh fjerner du nemt alle besværlighederne ved indscanning. Uanset om du arkiverer, distribuerer, journaliserer eller blot deler din viden er AutoStore det rette valg.
AutoStore består af 3 komponenter:
Capture
Her “fanger du dine data” fra din Ricoh multifunktionsmaskine, fra SharePoint, Exchange, andre MFP’ere og mange, mange andre
Process
I AutoStore kan du vælge et utal af processer. De mest oplagte er selvfølgelig OCR behandling af tekst, stregkode genkendelse og dokumentforbedring
Route
Med den sidste component kan du bestemme hvad der skal ske med dine informationer. Skal de arkiveres, distribueres eller viderebehandles? Valget er dit.
Se mere om AutoStore her.
Med Print&Share kan du glemme alt om fortrykt brevpapir. Med dette program kan du let lave dine egne overlays eller fakturaskabeloner, så dit logo og andre oplysninger bliver printet automatisk.
Endvidere kan Print&Share automatisere flere opgaver, f.eks. kan Print&Share selv maile et brev med logo m.v. til den mail du har angivet i brevet. Det samme kan lade sig gøre med fax.
Den skærpede konkurrence på markedet stiller høje krav til virksomheder i dag. At opnå kontrol med dokumentoutputtet på arbejdspladsen er således vigtigere end nogensinde. I modsat fald kan driftsomkostningerne stige betydeligt på grund af et øget antal netværksforbundne enheder samt hastigt stigende outputomkostninger.
I samarbejde med den førende softwareleverandør Equitrac kan Ricoh tilbyde Equitrac Office™. Denne brugervenlige og modulære løsning er udviklet til at overvåge, måle og styre hele netværkets dokumentoutput ved en udførlig sporing af kopi- og printaktiviteter. Omkostninger kan nemt, enkelt og præcist allokeres til bestemte enkeltpersoner, afdelinger eller grupper.
Equitrac Office™: Det ideelle værktøj til en mere effektiv brug af kontorudstyr samt styring af dokumentoutputomkostninger.
Funktioner og fordele:
Se mere om Equitrac her.
Det kan være noget af en udfordring at administrere ydre enheder i et netværk. Hvad der virkelig er brug for, er evnen til at styre alt – fra scannere til kopimaskiner og fra printere til telefaxer.
Med SmartDeviceMonitor™-værktøjskassen kan brugere udvide et effektivt workflow til at omfatte netværkets ydre enheder. Administratorer får de redskaber, der skal til for at drive og administrere ydre enheder på ethvert niveau – lige fra automatisk konfiguration til enkel styring af de samlede ejeromkostninger.
SmartDeviceMonitor™ gør livet nemmere for brugerne og giver administratorer fuld kontrol. Da SmartDeviceMonitor™ er skalérbar, kan man derudover uden problemer have tusinder af brugere. Systemet har endog direkte understøttelse af plug-ins til Tivoli.
Du kan hente SmartDeviceMonitor gratis her.
Vil du have en ligetil løsning, der kan bruges til nemt at konfigurere, organisere og opdatere alle dine netværksforbundne enheder? Så lad Ricohs WebDeviceMonitor™ hjælpe dig med at gøre mere på mindre tid.
Da den er webbaseret, giver WebDeviceMonitor™ dig muligheden for at styre din maskinpark hvor som helst og når som helst. En komplet nydesignet grafisk brugergrænseflade, som understøtter Internet Information Services (IIS) og Apache webservere, forenkler navigation og løfter brugervenligheden til nye højder. Med modulet Device Management (DM) til styring af enheder, skal du ikke længere bruge kostbar tid på daglige administrative opgaver. Dertil kommer, at WebDeviceMonitor™ understøtter de fleste af dine printere, kopimaskiner, telefaxer og multifunktionelle enheder, så det bliver muligt at strømline driften for alle grupper og de enkelte maskiner. Systemet kan udbygges, så det opfylder dine krav i dag og i fremtiden.
Streamline NX® er en effektiv pakke af skalerbare, integrerede dokumentstyringsprogrammer og værktøjer, som giver hvert kontor i hele verden adgang til en standardiseret intelligent løsning. Der kan opnås driftsbesparelser på op til 40 %, procedurerne kan forbedres, og målsætningerne for sikkerhed, compliance og bæredygtighed kan nås.
STREAMLINE NX® er et registreret varemærke tilhørende Ricoh Europe PLC.
Se mere om StreamLine NX her.
GlobalScan NX gør det nemmere og mere effektivt end nogensinde før at integrere papirdokumenter i et digitalt workflow. Systemet har nemme ‘vælg og kør’-knapper, der scanner direkte til den ønskede modtager. Optimér dokumentprocesserne med næste-generations scanning; digital distribuering, deling og styring af dokumenter forbedrer produktiviteten betydeligt; muligheden for at scanne til redigérbare filformater direkte fra en MFP og gøre PDF’er mere sikre giver yderligere fleksibilitet og tryghed.
Se mere om GlobalScan NX her.