Bestil service

Bestil forbrugsstoffer

KOFAX Capture

Kofax Capture en enkelt og fleksibel løsning  til brug for informationsindsamling, som gør det nemt at omdanne informationerne til tilgængelige oplysninger på eksempelvis workflow-applikationer og databaser. Med Kofax Capture er det nemt, hurtigt og sikkert at indsamle brugbar data fra fjernkontorer, og dermed fremskynde informationsfølsomme forretningsprocesser.

Beskrivelse

Kofax Capture leverer scan-til-arkiv funktioner ved at scanne dokumenter og formularer og konvertere dem til digitale billeder, udtrække index data  og lagre materialet til en lang række applikationer.
Denne software gør det nemt og fleksibelt for brugerne, at definere hvor og hvordan billederne skal tages og indekseres – uanset om det er i en fjerntliggende afdeling eller back office data center.

Kofax capture indsamler nemt og præcist, de dokumenter som der er behov for, uanset om oplysningerne er på papir eller i elektroniske filer, om det er parkeret på et centralt kontor eller spredt på skrivebord og fjernkontorer over hele verden. Denne software kan udtrække vigtige oplysninger ud fra eksempelvis maskintrykt tekst, stregkoder, håndtrykte ord og endda markerede felter.
Det er muligt at skræddersy Kofax Capture, så den understøtte nøjagtige forretningsprocesser med forskellige plug-and-play moduler, lige fra  
automatiseret dokumentadskillelse til postmailscanning, til automatisk klassificering af ustrukturerede dokumenter, til kraftfulde formværktøj, der trækker information ud fra selv de mest vanskelige dokumenter.

Kofax Capture bruger standard release scripts til arbejde problemfrit sammen med forretningssystemer fra IBM®, Oracle®, Microsoft®, Open Text®, Hyland®, Interwoven® og mange andre.
Kofax Capture kan også eksporteres til enhver ODBC-kompatibel database eller til en afgrænset ASCII-fil.

Relaterede produkter

Card Authentication Package (CAP) gør det muligt for virksomheder, i alle størrelser, at øge dokumentsikkerheden, ved hjælp af en “Swipe and Go”-funktion, som kan integreres problemfrit med medarbejdernes eksisterende ID-kort.

Enhanced Locked Print NX Forbedrer udskrivningssikkerhed, ved at give brugeren mulighed for at styre adgangen til udskrifter og dokumenthåndtering på Ricoh multifunktionsmaskiner.
ELP NX softwaren er ideel til virksomheder med mange eksterne besøgende, som ønsker at hæve virksomhedens interne dokumentsikkerhed.

Document Manager NX gør det muligt at konvertere alle modtagne filer, både fra eksterne afsendere og fra indscannede filer, til den fil type, som du ønsker, ved hjælp af drag and drop metoden. Med denne software er det slut med at bruge tid på, at skrive af fra filer såsom PDF’er, hvor det er umuligt at redigere direkte i filen.  Document Manager NX er ideel for virksomheder eller organisationer, som ønsker en hurtig og intuitiv måde at arbejde med og samle forskellige filer, til én enkelt.

Med GlobalScan NX er det muligt at scanne direkte til den ønskede modtager i virksomheden. Med denne software er det muligt at anvende zoneopdelte skabeloner, som gør det muligt for multifunktionsprinteren at aflæse nøgleinformation direkte fra dokumentet. Den alsidighed og fleksibilitet som GlobalScan NX åbner op for, gør den ideel for alle typer for virksomheder – både store og små.